Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Πώς στήθηκε το μεγαλύτερο σκάνδαλο δεδομένων στο Facebook

Ήταν 24 ετών όταν συνέλαβε την ιδέα που οδήγησε στην ίδρυση της εταιρείας Cambridge Analytica, μιας εταιρείας ανάλυσης δεδομένων που διαδραμάτισε έναν σημαντικό ρόλο στην εκστρατεία του Leave, στην εκστρατεία υπέρ του Brexit δηλαδή και αργότερα στην προεκλογική εκστρατεία του Ντόναλντ Τραμπ για την προεδρία της Αμερικής. Ο ίδιος ο Κρίστοφερ Γουίλι, μιλώντας στον Guardian, περιγράφει τον εαυτό του, ως τον γκέι, βίγκαν, Καναδό που με κάποιο τρόπο κατάληξε να δημιουργήσει ένα ισχυρό εργαλείο χειρισμού του μυαλού και ένα όπλο ψυχολογικού πολέμου για λογαριασμό του Στιβ Μπάνον και κατ' επέκταση του Τραμπ. 
 εναλλακτικής δεξιάς (altright) Breitbart, ήταν το αφεντικό του Γουίλι. Και ο δισεκατομμυριούχος Ρόμπερτ Μέρσερ - και χορηγός των Ρεπουμπλικάνων - ήταν επενδυτής της Cambridge Analytica. Η κεντρική ιδέα ήταν να εφαρμόσουν στα big data και τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης μια στρατιωτική μεθοδολογία - τις «επιχειρήσεις πληροφοριών» - και στη συνέχεια να την στρέψουν στο αμερικανικό εκλογικό σώμα. 
Διαβάστε περισσότερα »

from ΠΡΕΖΑ TV © http://ift.tt/2GfHuRg
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου