Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ - INSIDESTORY

Οταν ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην υπό ιδιωτικοποίηση ιταλική κρατική εταιρεία Ferrovie dello Stato ItalianeΟ ιστότοπος, με τίμημα 45 εκατ. ευρώ, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας ερωτήθηκε από το inside story: «Τι ακριβώς αγόρασαν οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι;»

Η απάντηση, για να δικαιολογήσει το μικρό τίμημα, ήταν: «Αγόρασαν μόνο μια άδεια εκμετάλλευσης των σιδηροδρομικών γραμμών και τίποτε άλλο». Η πραγματικότητα είναι ότι η ιταλική εταιρεία πήρε μαζί με την άδεια και άλλα πράγματα.

Το "πακέτο" που αγόρασαν οι Ιταλοί
Η ιταλική εταιρεία αγόρασε μιαν απαξιωμένη, αλλά ιστορική εταιρεία. Ένα αναγνωρισμένο εμπορικό σήμα και έτοιμο τζίρο, αφού στην πράξη η ΤΡΑΙΝΟΣΕΗ ιστοσελίδα της εταιρείας παραμένει ο μοναδικός φορέας που εκτελεί επιβατικό και εμπορευματικό έργο. Πρόκειται για τη μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που έχει άδεια και εκτελεί επιβατικό σιδηροδρομικό έργο, συμπεριλαμβανομένου του έργου του προαστιακού σιδηροδρόμου. Βέβαια, η αγορά των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα μας έχει απελευθερωθεί. Προσφάτως δόθηκαν δύο άδειες, αλλά μόνο για εμπορευματικές μεταφορές, στις εταιρείες Rail Cargo Logistics Goldair Α.Ε. και την Piraeus Europe Asia Rail Logistics Ανώνυμη Εταιρία Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας (σύμφωνα με πληροφορίες, η PΕΑRL S.A. σχετίζεται με την COSCO, που εξαγόρασε τον ΟΛΠ), οι οποίες πρόκειται να δραστηριοποιηθούν το 2017. Σίγουρα, το κομμάτι των εμπορευματικών μεταφορών θα δεχτεί πιέσεις. Το δίκτυο παραμένει στην ιδιοκτησία του κράτους, το ίδιο και τα τρένα, τα οποία η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να χρησιμοποιεί, αλλά όχι αποκλειστικά. Επίσης υποχρεωμένη είναι να τα συντηρεί στην –προς το παρόν κρατική– ROSCOΗ ιστοσελίδα της εταιρείας, που βρίσκεται επίσης σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης.
Διαβάστε περισσότερα »

from ΠΡΕΖΑ TV © http://ift.tt/2bKdUn5
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου