Στις ράγες μοιάζει να μπαίνει η δημιουργία αγοράς σιδηροδρομικών μεταφορών και logistics, όπως δείχνει το ζωηρό ενδιαφέρον ξένων παικτών για Θριάσιο και ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ξεκλείδωσε μετά το ντιλ της COSCO με τον ΟΛΠ.
Δεν είναι τυχαίο πως οι εταιρείες που παρέλαβαν χθες, τελευταία ημέρα προθεσμίας, τα τεύχη του διαγωνισμού για τη δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα εμπορευματικά κέντρα στη ΝΑ Ευρώπη, του Θριάσιου Πεδίου, έκτασης 588 στρεμμάτων, έφτασαν τις 33. Ανάμεσά τους, η COSCO, η Lamda Development, η Grivalia Properties (συμφερόντων Fairfax του Πρεμ Γουάτσα), η Εθνική Πανγαία, η METKA, ο ΑΚΤΩΡ, ο όμιλος Κοπελούζου, ο ΟΛΠ, η Goldair Cargo, η Ernst & Young κ.ά.
Διαβάστε περισσότερα »Δεν είναι τυχαίο πως οι εταιρείες που παρέλαβαν χθες, τελευταία ημέρα προθεσμίας, τα τεύχη του διαγωνισμού για τη δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα εμπορευματικά κέντρα στη ΝΑ Ευρώπη, του Θριάσιου Πεδίου, έκτασης 588 στρεμμάτων, έφτασαν τις 33. Ανάμεσά τους, η COSCO, η Lamda Development, η Grivalia Properties (συμφερόντων Fairfax του Πρεμ Γουάτσα), η Εθνική Πανγαία, η METKA, ο ΑΚΤΩΡ, ο όμιλος Κοπελούζου, ο ΟΛΠ, η Goldair Cargo, η Ernst & Young κ.ά.
from ΠΡΕΖΑ TV © http://ift.tt/1P8sf6w
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου