Τρίτη 23 Απριλίου 2019

Η άλλη όψη του πολέμου Μαρινάκη κατά της κυβέρνησης - Οι αποκαλύψεις Καμμένου - Τα ερωτήματα Καρτερού και η «κυβέρνηση ΔΟΛ»

Εάν η συνέντευξη του Βαγγέλη Μαρινάκη την περασμένη εβδομάδα έδωσε το σύνθημα της κλιμάκωσης του πολέμου του εφοπλιστή προς την κυβέρνηση, μια άλλη συνέντευξη, εκείνη που έδωσε σήμερα ο Πάνος Καμμένος στον Σκάι, μπορεί και να φωτίζει – σε ορισμένες πτυχές τους τουλάχιστον – τα αίτια αυτού του επιχειρηματικού casus belli.
Ο Πάνος Καμμένος αποκάλυψε, στην τηλεοπτική του συνέντευξη, πως ο Βαγγέλης Μαρινάκης είχε ζητήσει από τον Αλέξη Τσίπρα να διώξει τον ίδιον από την κυβέρνηση με αντάλλαγμα, όπως είπε, την στήριξη του ΔΟΛ προς τον ΣΥΡΙΖΑ. «Μου είχε μεταφερθεί τότε», είπε για την ακρίβεια ο Πάνος Καμμένος, «ότι ο κ. Μαρινάκης είχε πει σε συνομιλητές του ότι "βγάλτε τον Καμμένο από την κυβέρνηση, από εταίρο, κι εγώ θα σας τον δώσω τον ΔΟΛ"… Μου μεταφέρθηκε από την κυβέρνηση», και πρόσθεσε: «και τότε προς τιμήν του ο κύριος Τσίπρας είχε πει ότι εγώ δεν διαπραγματεύομαι κανέναν ΔΟΛ για να σπάσω τη συνεργασία μου με τους ΑΝΕΛ».
Διαβάστε περισσότερα »

from ΠΡΕΖΑ TV © http://bit.ly/2USR84w
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου