Ενα κουβάρι εταιρειών δημόσιων σχέσεων, εκδοτικών και διαφημιστικών επιχειρήσεων, οι οποίες όμως δεν διέθεταν διαδικτυακό τόπο ούτε για τη δική τους προβολή αλλά –σε ορισμένες περιπτώσεις– ούτε καν φυσική έδρα και οι οποίες λειτουργούσαν ως «πλυντήριο» για το μαύρο χρήμα της Novartis ξετυλίγεται μέσα από τις καταθέσεις μαρτύρων και τα έγγραφα του FBI.Oπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά στην κατάθεση ενός εκ των μαρτύρων: «Τα χρήματα αυτά, αφού διανέμονταν στα διάφορα brands (προϊοντικά τμήματα) της εταιρείας προκειμένου να προωθηθούν εν συνεχεία στους δωροδοκούμενους κρατικούς αξιωματούχους, καταβάλλονταν ως αμοιβή σε εταιρείες διαφημιστικές, επικοινωνίας, εκδοτικές, συμβουλευτικές ένεκα παροχής υπηρεσιών, οι οποίες κατά ποσοστό περίπου 95% δεν παρέχονταν πραγματικά (εικονικότητα)».
Διαβάστε περισσότερα »from ΠΡΕΖΑ TV © http://ift.tt/2ER2woM
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου