Του Sergei Klebnikov
Τα απαγορευτικά (lockdowns) και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού έστρεψαν αρκετό κόσμο στη λύση της οικιακής ψυχαγωγίας, και ειδικά του streaming περιεχομένου, όπου γνωστοί παίκτες αλλά και νέοι προσπαθούν να ξεχωρίσουν παρέχοντας νέο περιεχόμενο.
Ακολουθούν οι κινήσεις των παικτών της streaming αγοράς προκειμένου να υπερισχύσουν των ανταγωνιστών τους, αλλά και τα ποσά που θα επενδύσουν σε νέο περιεχόμενο για το 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg.
Διαβάστε περισσότερα »Τα απαγορευτικά (lockdowns) και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού έστρεψαν αρκετό κόσμο στη λύση της οικιακής ψυχαγωγίας, και ειδικά του streaming περιεχομένου, όπου γνωστοί παίκτες αλλά και νέοι προσπαθούν να ξεχωρίσουν παρέχοντας νέο περιεχόμενο.
Ακολουθούν οι κινήσεις των παικτών της streaming αγοράς προκειμένου να υπερισχύσουν των ανταγωνιστών τους, αλλά και τα ποσά που θα επενδύσουν σε νέο περιεχόμενο για το 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg.
from ΠΡΕΖΑ TV © https://ift.tt/3gfmmtP
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου