Φόβος αλλά και ανάγκη για επιστροφή στις καθημερινές συνήθειες των καταναλωτών την επομένη ήμερα μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, που είχαν επιβληθεί εξαιτίας της πανδημίας του κοροναϊού , διακατέχει τους Έλληνες αλλάζοντας τους παράλληλα τις συνήθειες που είχαν.
Σχεδόν ο ένας στους δυο καταναλωτές σκοπεύουν να διατηρήσουν τουλάχιστον για το επόμενο δίμηνο την ίδια αγοραστική συμπεριφορά που είχαν εξαιτίας της πανδημίας ωστόσο μετά το άνοιγμα των επιχειρήσεων ο ένας στους τρεις καταναλωτές δηλώνει ότι σκοπεύει άμεσα να επισκεφθεί άμεσα κάποιο εστιατόριο ή ταβέρνα ενώ το 30% θα αλλάξει συνήθειες και μάλλον δεν θα πάει διακοπές όπως και τα προηγούμενα χρόνια.Η εικόνα αυτή για την επόμενη ημέρα της καραντίνας προκύπτει από έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) την οποία πραγματοποίησε, με δείγμα 1.050 ατόμων την περίοδο τον Μάιο 2020 με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω της εμφάνισης του ιού CODID-19 στην Ελλάδα.
Διαβάστε περισσότερα »Σχεδόν ο ένας στους δυο καταναλωτές σκοπεύουν να διατηρήσουν τουλάχιστον για το επόμενο δίμηνο την ίδια αγοραστική συμπεριφορά που είχαν εξαιτίας της πανδημίας ωστόσο μετά το άνοιγμα των επιχειρήσεων ο ένας στους τρεις καταναλωτές δηλώνει ότι σκοπεύει άμεσα να επισκεφθεί άμεσα κάποιο εστιατόριο ή ταβέρνα ενώ το 30% θα αλλάξει συνήθειες και μάλλον δεν θα πάει διακοπές όπως και τα προηγούμενα χρόνια.Η εικόνα αυτή για την επόμενη ημέρα της καραντίνας προκύπτει από έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) την οποία πραγματοποίησε, με δείγμα 1.050 ατόμων την περίοδο τον Μάιο 2020 με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω της εμφάνισης του ιού CODID-19 στην Ελλάδα.
from ΠΡΕΖΑ TV © https://ift.tt/3grz6Ob
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου