Ενώπιoν του Κογκρέσου ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ προσπάθησε να παρουσιάσει την προσέγγιση του Facebook απέναντι στα δεδομένα των χρηστών ως ανοικτή και διάφανη. Επικεντρώθηκε στις επιλογές απορρήτου που διατίθενται στους χρήστες και την ιδιοκτησία των δεδομένων. Μετά το σκάνδαλο με την Cambidge Analytica, τα όσα είπε ο Ζάκερμπεργκ ακούστηκαν αστεία, χωρίς να είναι όλα ψέματα.
Ως επί το πλείστον το Facebook έχει δεδομένα επειδή οι χρήστες τα μοιράζονται. Οι χρήστες ελέγχουν αυτά τα δεδομένα και μπορούν - με κάποιες εξαιρέσεις - να τα διαγράψουν όποτε θέλουν. Επιπλέον, αν κάποιος διαγράψει τον λογαριασμό του, σχεδόν όλα τα δεδομένα θα εξαφανιστούν από τους διακομιστές του facebook εντός 90 ημερών. Όλα καλά επομένως; Όχι.
Διαβάστε περισσότερα »Ως επί το πλείστον το Facebook έχει δεδομένα επειδή οι χρήστες τα μοιράζονται. Οι χρήστες ελέγχουν αυτά τα δεδομένα και μπορούν - με κάποιες εξαιρέσεις - να τα διαγράψουν όποτε θέλουν. Επιπλέον, αν κάποιος διαγράψει τον λογαριασμό του, σχεδόν όλα τα δεδομένα θα εξαφανιστούν από τους διακομιστές του facebook εντός 90 ημερών. Όλα καλά επομένως; Όχι.
from ΠΡΕΖΑ TV © https://ift.tt/2Fk4SbV
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου