Τρίτη 7 Ιουλίου 2020

Μένουμε Σπίτι - Όλο το μαγείρεμα της κρατικης διαφήμισης στα ΜΜΕ για την πανδημία του Κορονοϊου απο την κυβέρνηση της ΝΔ

«Φύλλο και φτερό» έκανε το documentonews.gr τη «μαγειρεμένη» λίστα Πέτσα για τις καμπάνιες κατά του κορονοϊού. Λεφτά σε φίλους, κουμπάρους και συμπέθερους, λεφτά σε ανύπαρκτα Μέσα, λεφτά με το τσουβάλι σε εφημερίδες μηδαμινής αναγνωσιμότητας, λεφτά σε διακινητές fake news, λεφτά ακόμα και στην κρατική ΕΡΤ…

Η υπαρκτή ανάγκη ενημέρωσης και «θωράκισης» των πολιτών ενάντια στην πανδημία μετατράπηκε με ευθύνη του Μεγάρου Μαξίμου και συγκεκριμένα των Γρηγόρη Δημητριάδη και Στέλιου Πέτσα σε ένα σκάνδαλο πρώτου μεγέθους. Τη στιγμή που η ελληνική κοινωνία βρίσκεται στο κατώφλι της νέας και ισχυρότερης οικονομικής κρίσης, γίνεται μάρτυρας ενός ασύδοτου πάρτι διασπάθισης δημοσίου χρήματος για καμπάνιες που θα μπορούσαν να μεταδοθούν δωρεάν. Από τον πακτωλό χρημάτων στον «Φιλελεύθερο» των ούτε 2.000 φύλλων, μέχρι την ακύρωση (;) της πληρωμής 1.000 ευρώ στο νεότευκτο site του Φουρθιώτη, το οποίο… προφήτευσε τον κορονοϊό από το Νοέμβριο του 2019 όταν το documentonews.gr αποκάλυψε πως πρόκειται για ιστοσελίδα δύο αναρτήσεων. Για την ιστορία, η μία αφορούσε την καμπάνια «Μένουμε Ασφαλείς».

Σε 100 χιλιάδες ευρώ (συνολικό κόστος μαζί με ΦΠΑ 124.000 ευρώ), ανέρχονται τα χρήματα που έλαβε στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας για τον κορονοϊό η ιστοσελίδα bovary.gr, συμφερόντων του Χρήστου Ράπτη.
Διαβάστε περισσότερα »

from ΠΡΕΖΑ TV © https://ift.tt/3f7SiPM
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου