Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Η ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΤΑ «ΟΡΓΑΝΙΚΑ» ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

Οι καταναλωτές παραπλανούνται με την επισήμανση των «βιολογικών» προϊόντων ομορφιάς, αναφέρει η έκθεση του Soil Association που μόλις δημοσιοποιήθηκε.
 Πολλά εμπορικά σήματα, διάσημα brands χρησιμοποιούν τη λέξη οργανικά στις ετικέτες ενώ τα προϊόντα τους δεν είναι πιστοποιημένα ως τέτοια, προειδοποιεί ο ανεξάρτητος, παλαιότερος και εγκυρότερος φορέας οργανικής πιστοποίησης της Αγγλίας.
Οι κατασκευαστές πολλών «οργανικών» προϊόντων ομορφιάς κατηγορούνται για σύγχυση και χωρίς νόημα επισήμανση, σύμφωνα με τη νέα έρευνα στην οποία το 76% των καταναλωτών παραδέχθηκε ότι «παραπλανήθηκε» από την επισήμανση. Ότι δηλαδή αγόρασε και αγοράζει προϊόντα με το κριτήριο αυτό, των οργανικών προϊόντων, όπως αναφέρουν στις ετικέτες τους.
Διαβάστε περισσότερα »

from ΠΡΕΖΑ TV © http://ift.tt/2oHn5IM
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου