Οι καταναλωτές παραπλανούνται με την επισήμανση των «βιολογικών» προϊόντων ομορφιάς, αναφέρει η έκθεση του Soil Association που μόλις δημοσιοποιήθηκε.
Πολλά εμπορικά σήματα, διάσημα brands χρησιμοποιούν τη λέξη οργανικά στις ετικέτες ενώ τα προϊόντα τους δεν είναι πιστοποιημένα ως τέτοια, προειδοποιεί ο ανεξάρτητος, παλαιότερος και εγκυρότερος φορέας οργανικής πιστοποίησης της Αγγλίας.
Οι κατασκευαστές πολλών «οργανικών» προϊόντων ομορφιάς κατηγορούνται για σύγχυση και χωρίς νόημα επισήμανση, σύμφωνα με τη νέα έρευνα στην οποία το 76% των καταναλωτών παραδέχθηκε ότι «παραπλανήθηκε» από την επισήμανση. Ότι δηλαδή αγόρασε και αγοράζει προϊόντα με το κριτήριο αυτό, των οργανικών προϊόντων, όπως αναφέρουν στις ετικέτες τους.
Διαβάστε περισσότερα »Πολλά εμπορικά σήματα, διάσημα brands χρησιμοποιούν τη λέξη οργανικά στις ετικέτες ενώ τα προϊόντα τους δεν είναι πιστοποιημένα ως τέτοια, προειδοποιεί ο ανεξάρτητος, παλαιότερος και εγκυρότερος φορέας οργανικής πιστοποίησης της Αγγλίας.
Οι κατασκευαστές πολλών «οργανικών» προϊόντων ομορφιάς κατηγορούνται για σύγχυση και χωρίς νόημα επισήμανση, σύμφωνα με τη νέα έρευνα στην οποία το 76% των καταναλωτών παραδέχθηκε ότι «παραπλανήθηκε» από την επισήμανση. Ότι δηλαδή αγόρασε και αγοράζει προϊόντα με το κριτήριο αυτό, των οργανικών προϊόντων, όπως αναφέρουν στις ετικέτες τους.
from ΠΡΕΖΑ TV © http://ift.tt/2oHn5IM
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου