Εντός των προσεχών εβδομάδων θα κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, με το οποίο ρυθμίζονται θέματα πώλησης τηλεοπτικού χρόνου, σύστασης μητρώου περιφερειακού και τοπικού Τύπου, κατανομής της κρατικής διαφήμισης και ενίσχυσης ιδιωτικών επενδύσεων για την παραγωγή οπτικοακουστικών έργων.
Το νομοσχέδιο προβλέπει την καθιέρωση ηλεκτρονικού συστήματος αγοράς τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου με αλγόριθμο βελτιστοποίησης βάσει δημοπρασιών ανά διαφημιστικό σποτ.
Όπως επισημαίνουν κυβερνητικά στελέχη στόχο έχει την αύξηση των φορολογικών εσόδων από την τηλεοπτική διαφήμιση, την καταπολέμηση του μαύρου χρήματος και των προβλημάτων ρευστότητας. Τη διαχείριση θα την κάνει εταιρεία που θα αναλάβει να λειτουργεί την πλατφόρμα με ρυθμιστή το ΕΣΡ.
Διαβάστε περισσότερα »Το νομοσχέδιο προβλέπει την καθιέρωση ηλεκτρονικού συστήματος αγοράς τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου με αλγόριθμο βελτιστοποίησης βάσει δημοπρασιών ανά διαφημιστικό σποτ.
Όπως επισημαίνουν κυβερνητικά στελέχη στόχο έχει την αύξηση των φορολογικών εσόδων από την τηλεοπτική διαφήμιση, την καταπολέμηση του μαύρου χρήματος και των προβλημάτων ρευστότητας. Τη διαχείριση θα την κάνει εταιρεία που θα αναλάβει να λειτουργεί την πλατφόρμα με ρυθμιστή το ΕΣΡ.
from ΠΡΕΖΑ TV © http://ift.tt/2qe9xFm
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου