ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ...ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ "ΑΤΥΧΗΜΑ"...ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ,ΟΥΤΕ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΑΥΡΙΚΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.
Πολλά αναπάντητα ερωτηματικά καλύπτουν τις συνθήκες θανάτου του εκδότη της εφημερίδας «Ακρόπολη» Παναγιώτη Μαυρίκου, όταν το πολυτελές αυτοκίνητο που οδηγούσε τυλίχθηκε ξαφνικά στις φλόγες χθες το μεσημέρι στην Αττική Οδό.
Το πολυτελές όχημα τύπου Porsche Cayenne, ιδιοκτησίας της συζύγου του εκδότη, λαμπάδιασε κάτω από πολύ ύποπτες συνθήκες και ο ίδιος παγιδεύτηκε στις φλόγες.
Η σορός του οδηγού ανασύρθηκε απανθρακωμένη από το κατεστραμμένο αυτοκίνητο και μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ για αναγνώριση. Στο νοσοκομείο κλήθηκε η σύζυγος του εκδότη και κατά 99,9% o οδηγός του μοιραίου αυτοκινήτου ο οποίος απανθρακώθηκε ήταν ο εκδότης Παναγιώτης Μαυρίκος. Η πλήρης και επίσημη ταυτοποίηση θα γίνει από τις εξετάσεις που θα ακολουθήσουν σήμερα.
Παράλληλα, το όχημα βρίσκεται στο μικροσκόπιο των εγκληματολογικών εργαστηρίων της αστυνομίας, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν υπήρξε δολιοφθορά ή εάν πρόκειται για μηχανική βλάβη.
Όπως αναφέρουν Τα Νέα, στην προτεραιότητα των ερευνών βρέθηκε από την αρχή η εκδοχή της δολοφονίας με δολιοφθορά στο αυτοκίνητο. Το σύρσιμο άλλωστε στο προστατευτικό στηθαίο ασφαλείας δεν δικαιολογεί κάποιον σπινθήρα από την τριβή που να προκάλεσε τέτοιας έκτασης πυρκαγιά. Η εικόνα που έχουν σχηματίσει οι Αρχές για τα τελευταία δευτερόλεπτα είναι ότι η αντίστροφη μέτρηση είχε αρχίσει πριν το αυτοκίνητο καταλήξει στο στηθαίο.
Ενα από τα ενδεχόμενα που εξετάσθηκαν ήταν να είχε τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο κάποιος μηχανισμός που να προκάλεσε την ανάφλεξη. Πυροτεχνουργοί που έσπευσαν στο σημείο του συμβάντος δεν εντόπισαν κάποιον κρατήρα που να υποδηλώνει έκρηξη μηχανισμού. Εμφανώς από την πρώτη έρευνα δεν εντοπίσθηκαν κάποια ίχνη. Την απάντηση θα δώσουν τα εργαστήρια τα οποία σαρώνουν το αυτοκίνητο προκειμένου να εντοπίσουν κάτι ύποπτο που μπορεί να παραπέμψει σε κάποιο είδος μηχανισμού.
Παράλληλα με τα εργαστήρια γίνεται και έρευνα από τους αρμόδιους αξιωματικούς της Ασφάλειας για τη μοιραία διαδρομή που ακολούθησε ο εκδότης, καθώς και τον χώρο όπου στάθμευε το αυτοκίνητό του και αν κάποιος θα μπορούσε να έχει πρόσβαση.
Το επόμενο και σημαντικό βήμα είναι η εξέταση από εμπειρογνώμονες του μηχανολογικού τμήματος του αυτοκινήτου, αν δηλαδή μπορέσουν να εντοπίσουν κάτι ύποπτο στα φρένα ή κάπου αλλού.
Εξετάζεται επίσης το ενδεχόμενο να πρόκειται για δυστύχημα που να έχει σχέση με την κατάσταση του οχήματος. Να συνέβη π.χ. κάποιο βραχυκύκλωμα, να υπήρξε κάποια φθορά σε καλώδια ή υπερθέρμανση των φρένων. Θα εξετάσουν ακόμα και την περίπτωση να υπήρξε διαρροή βενζίνης ή υγραερίου αν είχε γίνει τέτοια μετατροπή στο όχημα.
In.gr
...........................
Όλη τη νύχτα οι αξιωματικοί εξέταζαν όλα τα στοιχεία για να καταλήξουν σε κάποιο συμπέρασμα για τη φωτιά που εκδηλώθηκε στο αυτοκίνητο και το θάνατο που προκάλεσε στον εκδότη Παναγιώτη Μαυρίκο.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της αστυνομίας που συμμετέχει στις έρευνες ανέφερε στο CNN Greece οτι τα μέχρι τώρα στοιχεία τους οδηγούν πιο κοντά στο ενδεχόμενο του δυστυχήματος.
"Το βίντεο και η ανάλυση που κάναμε δείχνει ότι ο οδηγός άρχισε να χαμηλώνει ταχύτητα στο αυτοκίνητο. Σαν κάτι να ένιωσε ή σαν να έχανε τις δυνάμεις του. Το πολυτελές αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε στην αριστερή πλευρά όταν έπεσε πάνω στην διαχωριστική μπάρα. Μεσολαβούν περίπου 30 δευτερόλεπτα χωρίς να υπάρχει κάποια αντίδραση από τον οδηγό και ενώ ξεσπά η φωτιά φαίνεται αμυδρά μια αντίδραση από την πόρτα του συνοδηγού η οποία ανοίγει σχεδόν πέντε πόντους χωρίς όμως να βγαίνει ο εγκλωβισμένος οδηγός. Σίγουρα υπήρξε διαρροή καυσίμου στο οδόστρωμα κάτω από το αυτοκίνητο με αποτέλεσμα από εκείνη τη στιγμή και μετά να επεκταθεί σε κλάσματα δευτερολέπτου η φωτιά"
Οι αστυνομικοί θα πάρουν σήμερα όλο το ιατρικό ιστορικό του Παναγιώτη Μαυρίκου ενώ αργά χθες άκουσαν συγγενικά του πρόσωπα να αναφέρουν ότι συχνά έπασχε από χαμηλή πίεση. Πάντως οι Αρχές περιμένουν και τα αποτελέσματα της νεκροτομής που θα δώσει στοιχεία στην έρευνα. Οι αξιωματικοί του τμήματος εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών δεν εντόπισαν σημεία που να δείχνουν ότι υπήρξε στο όχημα εκρηκτικός ή εμπρηστικός μηχανισμός ενώ πραγματογνώμονας θα εξέταση το πολυτελές τζιπ για να απαντηθούν και ερωτήματα για τυχών οποιαδήποτε παρέμβαση στη μηχανή του αυτοκινήτου.
Ο Παναγιώτης Μαυρίκος και η υπόθεση των εκβιασμών
Στις 22 Φεβρουαρίου οι αρχές συνέλαβαν τους Παναγιώτη Μαυρίκο, Τάκη Μουσσά και Χρήστο Φράγκο με την κατηγορία ότι είχαν στήσει κύκλωμα εκβιασμών.
Η έρευνα είχε ξεκινήσει μήνες πριν μετά από καταγγελία γυναίκας στελέχους δημόσιας επιχείρησης, την οποία φέρονταν ότι εκβίαζαν ώστε να τους παραχωρηθεί διαφήμιση. Εκτός από την απειλή για δυσφημιστικά δημοσιεύματα, το κύκλωμα άφηνε να αιωρούνται απειλές κατά του παιδιού της.
Σύμφωνα με όσα αποκαλύφθηκαν τον περασμένο Φεβρουάριο, οι έρευνες ξεκίνησαν τον Μάιο του 2015, όταν δημοσίευμα εφημερίδας του Παναγιώτη Μαυρίκου είχε προκαλέσει την παραίτηση διευθυντικού στέλεχος ΔΕΚΟ, προκαλώντας το ενδιαφέρον των αστυνομικών αρχών.
Όπως ανέφερε ρεπορτάζ του Έθνους το πολυπλόκαμο κύκλωμα δεν δίστασε να απειλήσει και ανώτερο κυβερνητικό στέλεχος το οποίο απειλούσε με σειρά δυσφημιστικών δημοσιευμάτων. Στο στόχαστρο των εκβιαστών είχαν μπει και μεταξύ άλλων η Τράπεζα Αττικής, τα ΕΛΠΕ και η ΔΕΗ.
Καθοριστικό ρόλο στην εξάρθρωση του κυκλώματος των εκβιαστών φαίνεται ότι έπαιξε ο λεγόμενος σούπερ κοριός της ΕΥΠ που κατέγραψε απίστευτες συνομιλίες μεταξύ των εκβιαστών και των θυμάτων τους. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι δράστες, που είχαν βάλει στο στόχαστρό τους διοικητές ΔΕΚΟ και δημοσίων οργανισμών αλλά και επιχειρηματίες, είχαν φτάσει σε σημείο να κάνουν ως και σαράντα τηλεφωνήματα την ημέρα στα θύματά τους για να εξασφαλίσουν την είσπραξη.
Από τα ίδια στοιχεία η δράση του κυκλώματος φέρεται να ξεκινά από το 2009, ενώ ο τζίρος των εκβιασμών έφτανε έως και τα 500.000 ευρώ το μήνα.
Στον φάκελο της υπόθεσης περιέχονται τηλεφωνικές συνομιλίες και επιστολές, αλλά και η καταγγελία γνωστού επιχειρηματία ο οποίος δέχθηκε επίσης εκβιασμό. Από το υλικό αυτό προκύπτει ότι ο εκδότης και δύο συγκατηγορούμενοί του φέρονταν να εκβίαζαν ΔΕΚΟ, τράπεζες και επιχειρήσεις είτε για να πάρουν διαφήμιση ή για να μην κάνουν δυσφημιστικές αναφορές, μέσω των δύο εντύπων και των τεσσάρων sites που διατηρούσε ο εκδότης.
Μινα Καραμητρου cnn.gr
from ΠΡΕΖΑ TV © http://ift.tt/25QAmyz
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου