Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

ΟΙ ΑΠΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ

Το μπαλάκι των ευθυνών στον δημοσιογράφο συγκατηγορούμενό του φέρεται να έριξε κατά την απολογία του ενώπιον του ανακριτή ο εκδότης, κατηγορώντας τον ότι «χρησιμοποίησε εν αγνοία του το όνομά του για να δείξει δυνατότητες επιρροής τις οποίες στην πραγματικότητα στερείται και να εντυπωσιάσει».
«Είμαι εντελώς ξένος ως προς αυτά που συμβαίνουν σε συνεννοήσεις και συνομιλίες πίσω από την πλάτη μου ανάμεσα  σε πρόσωπα που γνωρίζονται άριστα και συνεργάζονται επί σειρά ετών, δηλαδή την καταγγέλλουσα και τους δυο συγκατηγορούμενους μου. Ήταν μια συνηθισμένη διαδικασία διαφημιστικής καταχώρησης. Είμαι θύμα πολιτικών και επιχειρηματικών συμφερόντων εξαιτίας της αδέσμευτης δημοσιογραφικής μου πένας. Η δικογραφία είναι αποτέλεσμα κατασκευής με σκοπό την  ηθική και σωματική εξόντωσή μου και την απαξίωση του δημοσιογραφικού και επαγγελματικού μου προφίλ. Λόγω των θεμάτων που καλύπτω και των προτάσεων μου που είναι προσωπικές απόψεις και όχι κατευθυνόμενες  από συμφέροντα, έχω αναπόφευκτα δημιουργήσει πολλούς αντιπάλους και ανταγωνιστές που κρυφά και φανερά έχουν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να με βλάψουν», φέρεται να είπε ο εκδότης ενώπιον του ανακριτή.
Διαβάστε περισσότερα »

from ΠΡΕΖΑ TV © http://ift.tt/1RtoBaB
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου