Η εταιρεία Facebook το 2012 είχε εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο να δώσει σε μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών της, όπως αποκαλύπτει εσωτερική αλληλογραφία της εταιρείας.
Τα εσωτερικά emails δόθηκαν στη δημοσιότητα από το βρετανικό κοινοβούλιο. Η αρμόδια επιτροπή του κοινοβουλίου απέκτησε τα εν λόγω emails στο πλαίσιο αγωγής που είχε καταθέσει η αμερικανική εταιρεία λογισμικού Six4Three.
Πρόκειται για μια επιλογή από emails που δείχνουν ότι το προσωπικό της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του διευθύνοντα συμβούλου Μαρκ Ζούκερμπεργκ, συζητούσαν με ποιόν τρόπο θα πουλούσαν την πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών.
Επίσης, αναδεικνύουν μία σειρά αμφιλεγόμενων πρακτικών που εφάρμοζε το Facebook:
Διαβάστε περισσότερα »Τα εσωτερικά emails δόθηκαν στη δημοσιότητα από το βρετανικό κοινοβούλιο. Η αρμόδια επιτροπή του κοινοβουλίου απέκτησε τα εν λόγω emails στο πλαίσιο αγωγής που είχε καταθέσει η αμερικανική εταιρεία λογισμικού Six4Three.
Πρόκειται για μια επιλογή από emails που δείχνουν ότι το προσωπικό της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του διευθύνοντα συμβούλου Μαρκ Ζούκερμπεργκ, συζητούσαν με ποιόν τρόπο θα πουλούσαν την πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών.
Επίσης, αναδεικνύουν μία σειρά αμφιλεγόμενων πρακτικών που εφάρμοζε το Facebook:
from ΠΡΕΖΑ TV © https://ift.tt/2RHDE67
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου