Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Χανιά: Δικαστικό πλήγμα στο δικαίωμα στη μητρότητα - Δικαίωσαν οίκο ευγηρίας, ο οποίος, το 2014 απέλυσε νοσηλεύτρια, μόλις ανακοίνωσε πώς είναι έγκυος

Με ιδιαίτερο προβληματισμό υποδέχονται τα σωματεία εργαζομένων στα Χανιά την απόφαση Δικαστηρίου, η οποία δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα και δικαιώνει τον οίκο ευγηρίας που απέλυσε τη νοσηλεύτρια Κ. Σ., μόλις ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη της. Το περιστατικό συνέβη το 2014 ενώ η δικαστική απόφαση επιδικάζει στην εργαζόμενη και τα δικαστικά έξοδα, ύψους 200 ευρώ. Η νεαρή μητέρα θα προσβάλει με έφεση τη συγκεκριμένη απόφαση. 

Μιλώντας σε τοπικά ΜΜΕ για το χρονικό της υπόθεσης, εξήγησε πώς «όταν τους ανακοίνωσε ότι είναι έγκυος της έδωσαν μια εβδομάδα άδεια». «Μετά πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχω άλλη μία εβδομάδα άδεια και εν τέλει πήγα εκεί και μου είπαν ότι απολύθηκα. Τους είπα ότι αυτό είναι παράνομο αφού τους έχω ανακοινώσει ότι είμαι έγκυος». Η απολυμένη απευθύνθηκε στην Επιθεώρηση Εργασίας, όπου δόθηκε η δέσμευση από τον οίκο ευγηρίας, μετά και την παραίνεση της υπηρεσίας, για επαναπρόσληψή της (τότε) τριών μηνών εγκύου. 
Διαβάστε περισσότερα »

from ΠΡΕΖΑ TV © https://ift.tt/2pLYVzx
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου