Το ίδιο «έργο» σε επανάληψη παίχτηκε ξανά χτες από τον υπουργό Υποδομών Χρ. Σπίρτζη, κατά τη διάρκεια της επίσημης τελετής παράδοσης στην κυκλοφορία ενός ακόμη τμήματος της Ιονίας Οδού, συνολικού μήκους 27 χιλιομέτρων.
Ο Χρ. Σπίρτζης δεν παρέλειψε, όπως και στις ομιλίες του στα προηγούμενα εγκαίνια δρόμων, να πει ότι «τα έργα ανήκουν μόνο στον ελληνικό λαό», με τον... ιδιοκτήτη τους να πληρώνει χρυσάφι για τη χρήση τους, ενώ αναφέρθηκε και στην περιβόητη «επαναδιαπραγμάτευση» που έκανε η κυβέρνηση για το ύψος των αποζημιώσεων που απαιτούσαν οι παραχωρησιούχοι για την επανεκκίνηση, επαναλαμβάνοντας τον ισχυρισμό περί «εξοικονόμησης» 764 εκατ. ευρώ, και κρύβοντας ότι τελικά για την επανεκκίνηση των έργων στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους οι παραχωρησιούχοι έλαβαν επιπλέον 460 εκατ. ευρώ παραπάνω από τα αρχικά συμφωνηθέντα τιμήματα.
Διαβάστε περισσότερα »Ο Χρ. Σπίρτζης δεν παρέλειψε, όπως και στις ομιλίες του στα προηγούμενα εγκαίνια δρόμων, να πει ότι «τα έργα ανήκουν μόνο στον ελληνικό λαό», με τον... ιδιοκτήτη τους να πληρώνει χρυσάφι για τη χρήση τους, ενώ αναφέρθηκε και στην περιβόητη «επαναδιαπραγμάτευση» που έκανε η κυβέρνηση για το ύψος των αποζημιώσεων που απαιτούσαν οι παραχωρησιούχοι για την επανεκκίνηση, επαναλαμβάνοντας τον ισχυρισμό περί «εξοικονόμησης» 764 εκατ. ευρώ, και κρύβοντας ότι τελικά για την επανεκκίνηση των έργων στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους οι παραχωρησιούχοι έλαβαν επιπλέον 460 εκατ. ευρώ παραπάνω από τα αρχικά συμφωνηθέντα τιμήματα.
from ΠΡΕΖΑ TV © http://ift.tt/2va6Vyx
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου