Στην εποχή της κρίσης, το περιβόητο καλάθι της νοικοκυράς αδειάζει πριν καν γεμίσει. Στην πραγματικότητα, όμως, καμία νοικοκυρά δεν αποπειράται να το... γεμίσει, καθώς οι τιμές των προϊόντων είναι αρκούντως αποτρεπτικές.
Σύμφωνα με την έρευνα της Νielsen, οι παγιωμένες επί χρόνια συνήθειες του μέσου Έλληνα καταναλωτή όταν πήγαινε στο σούπερ μάρκετ έχουν αλλάξει με την έλευση της οικονομικής κρίσης.
Σύμφωνα με την έρευνα της Νielsen, οι παγιωμένες επί χρόνια συνήθειες του μέσου Έλληνα καταναλωτή όταν πήγαινε στο σούπερ μάρκετ έχουν αλλάξει με την έλευση της οικονομικής κρίσης.
Διαβάστε περισσότερα »
from ΠΡΕΖΑ TV © http://ift.tt/1p0LQhY
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου