Πριν από λίγες ημέρες το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθήνας απέρριψε την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε η Coca Cola σε βάρος των απεργών του εργοστασίου της Θεσσαλονίκης με την οποία ζητούσε να τους απαγορευτεί να καλούν τον κόσμο σε μποϋκοτάζ των προϊόντων της 3Ε. Αυτό όμως δεν άρεσε καθόλου στην Coca Cola.
Έτσι από την Παρασκευή το απόγευμα οι υπεύθυνοι της Coca Cola ξεκίνησαν μια «εκστρατεία ενημέρωσης» που στόχο είχε να μην μεταδοθεί η είδηση της ήττας της στα δικαστήρια από τα περισσότερα ΜΜΕ της χώρας. Φυσικά αυτό ήταν πολύ εύκολο για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, οι οποίοι μέχρι σήμερα έχουν κλείσει τις κάμερες στους απεργούς, ωστόσο αυτό που έκανε τη διαφορά αυτή τη φορά ήταν ότι οι πιέσεις ασκήθηκαν και στα διαδικτυακά ΜΜΕ.
Έτσι από την Παρασκευή το απόγευμα οι υπεύθυνοι της Coca Cola ξεκίνησαν μια «εκστρατεία ενημέρωσης» που στόχο είχε να μην μεταδοθεί η είδηση της ήττας της στα δικαστήρια από τα περισσότερα ΜΜΕ της χώρας. Φυσικά αυτό ήταν πολύ εύκολο για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, οι οποίοι μέχρι σήμερα έχουν κλείσει τις κάμερες στους απεργούς, ωστόσο αυτό που έκανε τη διαφορά αυτή τη φορά ήταν ότι οι πιέσεις ασκήθηκαν και στα διαδικτυακά ΜΜΕ.
Διαβάστε περισσότερα »
from ΠΡΕΖΑ TV © http://ift.tt/1vzLAYE
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου